Αρχική  Εταιρεία  Πληροφορίες  Για Εμπόρους  Επικοινωνία 

ΑρχικήΗ εταιρίαΣυχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

 Συχνές Ερωτήσεις:

 
  • Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Κατά μέσο όρο σε 1-3 ημέρες. Βάσει στατιστικών στο 85% των παραγγελιών ισχύει το παρακάτω:
Σε περίπτωση άμεσης διαθεσιμότητας της παραγγελίας από την στιγμή της παραγγελίας την Δεύτερη εργάσιμη ημέρα συνήθως είναι σε εσάς.
 Για παράδειγμα: Αν κάποιος παραγγείλει Δευτέρα απόγευμα, την Τρίτη ετοιμάζεται και αποστέλλεται η παραγγελία και την Τετάρτη είναι σε εσάς.
  • Πως θα ενημερωθώ για την παραλαβή;
Οι περισσότερες παραγγελίες παραδίδονται μέσω Κούριερ, εμείς παρέχουμε όσο το δυνατόν καλύτερη ενημέρωση μέχρι το σημείο αυτό, ενημερώνοντας σας με mail για τα στοιχεία αποστολής σε περίπτωση ηλεκτρονικής παραγγελίας και με sms σε περίπτωση τηλεφωνικής ώστε να επικοινωνήσετε με την Κούριερ και να μάθετε με περισσότερες λεπτομέρειες το πότε θα παραλάβετε.
 
  • Το προϊόν γράφει διαθέσιμο- είναι;
Προϊόντα με ένδειξη άμεσης διαθεσιμότητας είναι εκείνα τα οποία βρίσκονται στο κατάστημα μας ή στην αποθήκη μας ή μπορούν να συμπληρωθούν σε διάστημα 1-2 ημερών. Σε περίπτωση που θέλετε να περάσετε από εμάς κάντε πρώτα ένα τηλέφωνο για έλεγχο διαθεσιμότητας ή κράτηση, στο  2102791824.
 
  • Που είναι το κατάστημα;
Μπορείτε να δείτε ακριβής διεύθυνση , αλλά και χάρτη, εδώ:
http://louizidishome.gr/content/20/epikoinonia-
 
  • Ωράριο καταστήματος;
Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο : 09.00-15.30 (και για Δευτέρα Τετάρτη υπάρχει και εξυπηρέτηση κατόπιν συνεννόησης και στο 15.30-19.00)
Τρίτη-Πέμπτη: 09.00-21.00, Παρασκευή: 09.00-14.30&17.00-21.00
 
  • Πολιτική επιστροφών:
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν αναιτιολογήτως και να ζήσετε την καταβολή του τιμήματος που καταβάλατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Η Εταιρεία στην περίπτωση αυτή οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα που καταβάλατε ως τίμημα για την αγορά του προϊόντος, η δε επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προς επιστροφή προϊόν.
 
Μπορείτε ακόμη να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε σε κάποιο από τα φυσικά καταστήματα της Εταιρείας και να ζητήσετε την αλλαγή του με άλλον προϊόν ίσης αξίας με το τίμημα που έχετε ήδη καταβάλει ή με πρόσθετο τίμημα εφόσον το επιθυμείτε, μέσα σε δεκαπέντε (15) ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος.
 
Και στις δύο ως άνω περιπτώσεις, για να είναι εφικτή η επιστροφή, θα πρέπει:
 
1.      Το προς επιστροφή προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, δηλαδή να είναι πλήρες, χωρίς φθορές, η συσκευασία του να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών, απαραίτητων συνοδευτικών εγγράφων κλπ. Και σε κάθε περίπτωση να μην έχει χρησιμοποιηθεί και
2.      Το προς επιστροφή προϊόν να συνοδεύεται από τα σχετικά παραστατικά αγοράς (απόδειξη, φορτωτική κλπ.).
Στις περιπτώσεις που το προϊόν που παραγγέλθηκε από τον πελάτη δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις του και το γεγονός οφείλεται αποκλειστικά σε λάθος εκτίμηση του πελάτη, τότε το κατάστημα δεν έχει καμία ευθύνη και υποχρέωση για αλλαγή του προϊόντος.
Εάν οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις δεν πληρούνται το προϊόν θα σας επιστρέφεται με δική σας χρέωση.
Αντίθετα, εφόσον η επιστροφή / αντικατάσταση γίνεται λόγω αποδεδειγμένης ελαττωματικότητας του προϊόντος τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων σας, επιβαρύνουν την Εταιρεία.
Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων ή ελλείψεως συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα είδη ισχύουν οι προβλέψεις του αστικού κώδικα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια εγγράφως από αμφότερα τα μέλη.
Οποιαδήποτε ζημία υποστεί το προϊόν κατά την επιστροφή του προς εμάς, βαρύνει αποκλειστικά εσάς.
Τέλος, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας σε περίπτωση επιστροφής παραγγελθέντος προϊόντος, σας συνιστούμε να επικοινωνούμε προηγουμένως με την Εταιρεία τηλεφωνικά στο 210-2791824 ή με e-mail.
Τα προϊόντα μεταφέρονται με κίνδυνο του ΑΓΟΡΑΣΤΗ. Η επιχείρησης μας στα πλαίσια καλής πρόθεσης είναι σε θέση να αντικαταστήσει η να αποστείλει νέο προϊόν σε περίπτωση που προκύψει ζημιά κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο προϊόν σπασμένο επικοινωνήστε αυθημερόν με εμάς αλλά κάνετε αναφορά ζημιάς και στην Κούριερ. Η επιχείρηση μας κάνει την ασφαλέστερη δυνατή συσκευασία ώστε τα προϊόντα να φθάσουν ακέραια σε εσάς και έχει σχεδόν μηδενικό ποσοστό φθοράς ακόμα και σε εύθραυστα αντικείμενα. Σε περίπτωση που κατά την παραλαβή του δέματος έχετε την υποψία ότι είναι σπασμένο ή δείτε το δέμα ταλαιπωρημένο  μην το παραλάβετε.
 
Για αντικείμενα πολύ μεγάλου όγκου ή βάρους χρησιμοποιούνται Μεταφορικές Εταιρίες για όλη την Ελλάδα με χρέωση που προκύπτει κατόπιν συνεννόησης.
 
Παραγγελίες με αξία προϊόντων κάτω των 6 € δεν αποστέλλονται σε νέους πελάτες αν δεν προπληρωθούν (δηλαδή όχι με αντικαταβολή). Σε περίπτωση προπληρωμής δεν υπάρχει ελάχιστο όριο.